Muzeum Sztuki Nowoczesnej

Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych . Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Możesz zarządzać ciasteczkami poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

x
  • Muzeum
  • Wystawy
  • Wydarzenia
  • Edukacja
  • Zbiory
    • Kolekcja
    • Archiwa Artystek
      i Artystów
    • Filmoteka Muzeum
    • Performans
    • Publikacje
    • Publikacje on-line
    • Przewodniki
    • Teksty
    • Dokumentacja
  • Wspieraj
  • Sklep
  • Szukaj
  • ulubione
  • login
  • facebook
  • en

Wojciech Bruszewski

  • Strona główna
  • informacje
  • Inne archiwa
  • Prace
    • Tekst
    • Zapis Dźwięków
    • Bezdech
    • Nowe słowa
    • Język obrazowy
    • Skrzyżowanie ulic
    • Język baletowy
    • YYAA
    • Drzwi
    • Rysunek krzesła, Izomorfie
    • Głośnik, rysunek przygotowawczy do instalacji video
    • Translation
    • Transmisja przestrzenna
    • Outside
    • Kran, rysunek przygotowawczy do instalacji video
    • 16 sytuacji oświetleniowych
    • Od X do X
    • Video - instalacja Wejście - wyjście
    • Pięć moich palców, rysunek przygotowawczy do instalacji video
    • Dotknięcie video
    • Analizy mediów
    • Instalacja dla Pana Muybridga
    • Schemat instalacji video
    • Fotografia na płótnie
    • Muzyka telewizyjna
    • Horyzont (The Blue Frame), fragment pracy
    • Visuality - cykl
    • Gramofon
    • Rysunki berlińskie
    • Video Marzec
    • Muzyka zachowań
    • Reality
  • Wystawy
  • Mieszkanie i pracownia
  • Publikacje i teksty
  • Inne

YYAA (1-2/2)

Autor filmu (widoczny na ekranie) krzyczy yyyyyyyy......
Oświetleniem są cztery źródła światła przełączane losowo przez elektroniczny automat.
Czas przełączania świateł wybierany losowo od 1 do 8 sekund.
Każdej zmianie światła towarzyszy inna modulacja głosu autora.
Technika filmowa umożliwia autorowi trzyminutowy wydech.

Kilkukrotna zmiana planu ze zbliżenia na półzbliżenie
i z półzbliżenia na zbliżenie jest niczym nie uzasadniona. 

www.fundacjaarton.pl

YYAA
kserokopia

YYAA

YYAA
negatyw

YYAA


  • Muzeum
  • Kontakt
  • Prasa
  • Zwiększony kontrast
  • Partnerzy
  • Zamówienia publiczne
  • Biuletyn informacji publicznej
  • Praca w Muzeum
  • Mapa strony
  • Deklaracja dostępności
  • Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki prywatności. Website by Huncwot.

NEWSLETTER
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Vimeo
  • YouTube
X