Artyści na Cokole

Hasior towarzyszył swoim aparatem fotograficznym artystom, z którymi podróżował po świecie i wystawiał. W ten sposób w „Notatnikach” znalazły się dokumentacje wystaw Jerzego Beresia, Magdaleny Abakanowicz (wspólnie brali udział w XXVI Międzynarodowym Festiwalu Atelier 72 w Edynburgu organizowanym przez Richarda de Marco – do tej edycji zaproszono także członków Warsztatu Formy Filmowej, podobno wzburzony awanturą z młodą awangardą Hasior rozbił samochód) czy Camiela van Breedam. Interesowała go także twórczość rzeźbiarska i pomnikowa rówieśników (Czesława Zemły, Henryka Burzeca, Jana Śliwki) oraz klasyków pracujących w podobnych przestrzeniach semantycznych czy w tych samych mediach (Caldera, Rauchenberga). Śledził także maestrię w pracy z afektem i sacrum, stąd zapewne obecność Rembrandta. Interesował go też język sztuki, w jak najbardziej dostępnej dla szerokiej publiczności edycji (Nikifor).