Poszukiwana, poszukiwany!
Kierowniczka / Kierownik Działu Komunikacji
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko Kierownik / Kierowniczka Działu Komunikacji.
Zakres obowiązków:
• tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
• tworzenie i nadzór nad realizacją kampanii informacyjnych, promocyjnych i społecznych;
• zarządzanie:
- obsługą i rozwojem kontaktów z mediami;
- przygotowywaniem tekstów informacyjnych i komunikacyjnych oraz materiałów promocyjno-reklamowych od strony merytorycznej i graficznej;
- prowadzeniem strony internetowej Muzeum i portalami społecznościowymi;
- prowadzeniem bazy kontaktów oraz utrzymywaniem stałych relacji z kluczowymi partnerami;
- monitoringiem mediów i reagowaniem na zaistniałe wydarzenia medialne;
• monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
• inicjowanie i wdrażanie zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
• współzarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych;
• koordynowanie komunikacji imprez dla publiczności (wernisaży, konferencji prasowych, promocji książek, itp.) mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności Muzeum;
• bieżąca współpraca z partnerami i sponsorami Muzeum;
• inicjowanie i koordynowanie współpracy Działu Komunikacji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi muzeum przy realizowanych projektach, w szczególności z Działem Programowym oraz Edukacji;
• planowanie i koordynowanie pracy Działu oraz zarządzanie podległymi pracownikami i nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
• nadzór nad efektywnym gospodarowaniem powierzonym budżetem;
• przygotowywanie planów, sprawozdań, raportów z wykonanych zadań.
Jakie mamy oczekiwania?
• wykształcenie wyższe humanistyczne lub z obszaru: komunikacji, marketingu lub zarządzania;
• minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji i/lub promocji, najchętniej w instytucjach kultury;
• minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• wiedza i umiejętności pozwalające na stosowanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji;
• praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania planów promocji i komunikacji;
• wiedza na temat historii sztuki, szczególnie mile widziane zamiłowanie do sztuki współczesnej;
• znajomość rynku medialnego z obszaru kultury i sztuki w Polsce i zagranicą;
• doskonałe posługiwanie się polszczyzną i językiem angielskim w mowie i piśmie;
• doświadczenie w pisaniu i redagowaniu informacji prasowych;
• kreatywność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań;
• swoboda w wystąpieniach publicznych - umiejętność prowadzenia prezentacji, moderowania dyskusji;
• doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne i umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
• umiejętność realizowania kilku projektów jednocześnie;
• wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
• wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy w instytucjach kultury i sztuki
Co oferujemy w zamian?
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się, twórczym i zaangażowanym zespole;
• przestrzeń do kreowania i realizacji własnych pomysłów komunikacyjnych i poszukiwania niestandardowych rozwiązań;
• indywidualną ścieżkę rozwoju;
• przyjazną atmosferę i ciekawe wyzwania.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać pod adres: rekrutacja@artmuseum.pl do 07.12.2018. W tytule wiadomości proszę podać nr referencyjny: KIER_KOM
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami. Zastrzegamy prawo do włączenia do procesu rekrutacji II etapu, w postaci opracowania autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej projektu.
Dodatkowo prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO".