Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych . Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Możesz zarządzać ciasteczkami poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Jak stworzyć wizerunek nowego miejsca, by przyciągnąć do niego mieszkańców miasta? Jak informować o nowych wydarzeniach i promować je z sukcesem? Na przykładzie wymyślonego na potrzeby warsztatów Muzeum Reklamy uczestnicy prześledzą proces projektowania marki. Stworzą logotyp oraz strategię promocji nowej instytucji, która może posłużyć za wzór dla prawdziwego muzeum.
Tomasz Lachowski, ur. w 1964 roku, jest z wykształcenia architektem, zawodowo prowadzi agencję brandingową Definition Design. Jednocześnie jest kolekcjonerem polskich plakatów, druków reklamowych, etykiet, informatorów turystycznych, wszelkiego rodzaju opakowań, a także książek o reklamie i projektowaniu graficznym wydanych po roku 1918.