Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty ds. strategii rozwoju i foundraisingu
do Działu Rozwoju i Komunikacji
Opis stanowiska: Główne obowiązki Głównego Specjalisty ds. strategii rozwoju i foundraisingu to prowadzenie analiz kierunków rozwoju Instytucji oraz pozyskiwanie darczyńców i sponsorów.
Wymagania niezbędne na przedmiotowym stanowisku:
- Wykształcenie wyższe humanistyczne (minimum).
- Preferowane kierunki: europeistyka, historia, socjologia, psychologia.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy w instytucjach kultury o zasięgu międzynarodowym.
- Doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu środków zewnętrznych (sponsoring, darowizny) na rzecz instytucji kultury.
- Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju instytucji kultury o międzynarodowym zasięgu oddziaływania.
Umiejętności:
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- wysokie zdolności interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office,
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- pracę na umowę o pracę na czas określony do dnia 02.11.2015 r do dnia 31.12.2015 r z możliwością przedłużenia umowy na kolejny rok.
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury.
- przyjazną atmosferę pracy.
Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adres: info@artmuseum.pl do dnia 29.10.2015 r. lud dostarczyć osobiście do siedziby Muzeum. Muzeum zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów spełniających w/w kryteria.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”