Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie jest miejscem dialogu i partnerstw z organizacjami z sektora publicznego, społecznego oraz biznesowego.
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie jest miejscem dialogu i partnerstw z organizacjami z sektora publicznego, społecznego oraz biznesowego.
Misją Muzeum jest kształtowanie wrażliwości estetycznej i poznawczej, ale też reagowanie na współczesne zjawiska społeczne. Wspieranie Muzeum oznacza wspólne budowanie wieloletnich programów – w instytucji, która funkcjonuje na pograniczu sztuki współczesnej, edukacji i działań społecznych.
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie jest instytucją kultury miasta stołecznego Warszawy.
Z radością informujemy, że partnerami strategicznymi Muzeum, dzięki którym jesteśmy w stanie realizować nasze projekty i programy są:
Marka Audi, dzięki której możemy realizować naszą ideę „muzeum otwartego”. Za sprawą tej współpracy wstęp na prawie wszystkie wydarzenia odbywające się na parterze budynku Muzeum będzie bezpłatny. Wraz z firmą Audi planujemy przez najbliższe trzy lata szereg ciekawych wydarzeń mających na celu prezentację wysokiej jakości międzynarodowych projektów z użyciem nowych technologii, designu i sztuk wizualnych. Nasza współpraca wynika ze wspólnej wiary w przyszłość, godzenia odwagi w myśleniu i działaniu z szacunkiem wobec otaczającego nas świata.
Invest Komfort wspiera w Muzeum projekty o tematyce architektonicznej. Naszą wspólną ambicją jest zainicjowanie procesów dotyczących architektury i edukacji. Invest Komfort wraz z MSN-em będzie budować programy, które – mamy nadzieję – wprowadzą dobre praktyki w dziedzinach związanych z projektowaniem i podnoszeniem jakości przestrzeni publicznych. Razem chcemy pokazać, że inwestowanie w standard przestrzeni wpływa na jakość życia.
Firma EY jako partner od dekady wspiera Muzeum. Jesteśmy wdzięczni EY’owi za wieloletnie towarzyszenie nam w budowaniu kolekcji. To między innymi dzięki firmie EY, MSN posiada w swoich zbiorach już ponad 1000 dzieł. Głęboko wierzymy w to, że rozwijając naszą kolekcję, budujemy cenne dziedzictwo kulturowe, które przekażemy przyszłym pokoleniom. Firma EY jest Mecenasem Kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Audi, Invest Komfort i EY razem wspierają działalność wystawienniczą Muzeum.
Wśród partnerów Muzeum chcielibyśmy przedstawić:
Fundację EFC, Partnera Edukacji Muzeum. Fundacja EFC buduje silną demokratyczną wspólnotę zapewniając dostęp do edukacji kulturalnej, która uczy uważnego obserwowania świata i jego twórczego kształtowania. Wspólnie z Muzeum, Fundacja realizuje projekt Formy Podstawowe. W ramach projektu co roku dostarczamy do szkół dzieła sztuki realizowane przez artystów i artystki z całego świata. Uczniowie i uczennice oraz nauczyciele i nauczycielki wspólnie odkrywają, jak sztuka może pomóc w wyrażaniu siebie i w zrozumieniu współczesnego świata.
E.ON Polska, które jest partnerem kina MSN. Firma od lat angażuje się w stołeczne inicjatywy kulturalne, promujące twórczość artystyczną. Chcemy wspólnie rzucić nowe światło na sztukę i dostarczyć państwu niezapomnianych emocji w muzealnym kinie.
Kancelarię Domański Zakrzewski Palinka, która od wielu lat jest partnerem prawnym Muzeum. Wsparcie ekspertów DZP jest istotne nie tylko w procesie inwestycyjnym związanym z nową siedzibą Muzeum, ale również w bieżących sprawach dotyczących prawnych i podatkowych aspektów funkcjonowania Muzeum.
Towarzystwo Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, które wspiera działalność Muzeum. To dzięki Towarzystwu możemy rozwijać naszą kolekcję, ale także budować dla Was szereg ciekawych wydarzeń kulturalnych w Muzeum i poza nim. Zachęcamy wszystkich do przystąpienia do Towarzystwa i poznania jego działalności. Przeczytaj więcej o TPMSN.
Muzeum otwiera swoją nową siedzibę dzięki wsparciu Kontakt, IAM, Instytut Francuski, Raffles, Lukullus, Mullen Lowe, Warexpo, VES i partnera promocyjnego PKP Intercity.
Kierujemy specjalne podziękowania dla Fundacji Roberta Dobrzyckiego i firmy Panattoni za wsparcie Muzeum i ufundowanie obrazu Karoliny Jabłońskiej do kawiarnii w nowej siedziby MSN-u.
Muzeum oferuje wiele profitów i możliwości wynikających z partnerstw. Podmioty zainteresowane współpracą prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym działem marketingu pod adresem wspolpraca@artmuseum.pl