KIEROWNIK / KIEROWNICZKA DZIAŁU OBSŁUGI I ROZWOJU PUBLICZNOŚCI

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

Kierownik/Kierowniczka Działu Obsługi i Rozwoju Publiczności 

(nr ref. DORP/1/2025) 

Co oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze: 9000–10000 zł brutto miesięcznie;
    dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy);
  • dodatek funkcyjny;
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • możliwość rozwoju i awansu;
  • wewnętrzne szkolenia rozwojowe;
  • praca w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • dopłaty do wypoczynku z ZFŚS;
  • pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę);
  • karty sportowe z dopłatą ZFŚS;
  • po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do państwowych muzeów w Polsce;
    zniżka w prowadzonym przez Muzeum sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw;
  • możliwość współpracy z osobami z obszaru kultury, sztuki i mediów;
  • panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego;
  • zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych;
  • mówimy sobie po imieniu.
     

Twój zakres obowiązków:

  • planowanie pracy Działu i inicjowanie nowych działań, w szczególności: 
    -      profesjonalnej obsługi odwiedzających i kreowania pozytywnego wizerunku Muzeum;
    -      opracowania, wdrażania i monitorowania standardów polityki obsługi publiczności;
    -      kontaktu z publicznością na terenie wystaw, podczas wydarzeń programu publicznego oraz wydarzeń gościnnych i zamkniętych, udzielania informacji o aktualnym i planowanym programie;
    -      badania potrzeb publiczności i tworzenia rekomendacji dla zespołu Muzeum;
    -      obsługi systemu rezerwacyjnego dla grup i osób indywidualnych;
    -      sprawdzania stanu gotowości wystaw, przeprowadzania codziennych protokołów zamknięcia i otwarcia wystaw;
    -      sporządzania raportów frekwencyjnych oraz raportów ze sprzedaży biletów, towarów i usług;
    -      przyjmowania i rozpatrywania reklamacji i zwrotów;
    -      reagowania i rozwiązywania sytuacji niestandardowych;
    -      zawiadywania wewnętrznym kalendarzem wydarzeń i rezerwacji sal w muzeum
    -      obsługi programu wolontariatu;
    -      koordynacji działań dostępnościowych Muzeum;
    -      współpracy z firmami zewnętrznymi z obszaru obsługi publiczności;
    -      koordynowanie międzydziałowej współpracy dotyczącej obsługi publiczności;
    -      nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, z uwzględnieniem zasad udzielania zamówień publicznych, oraz monitorowanie jej przebiegu i ewaluację;
    -      nadzorowanie tworzenie dokumentów formalnych w Dziale z wykonawcami i podwykonawcami programu publicznego;
    -      planowanie budżetu Działu i nadzorowanie jego realizacji;
    -      odpowiadanie za dokumentację i archiwizację przedsięwzięć.
  • zarządzanie 4-6 osobowym zespołem Działu;
  • określanie i przydzielanie zadań, inicjowanie nowych projektów, czuwanie nad ich realizacją;
  • zarządzanie zespołem kilkudziesięciu zewnętrznych współpracowników i współpracowniczek;
  • dbanie o dobrą atmosferę w Dziale oraz przyjazny klimat we współpracy międzydziałowej.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie;
    minimum 7-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą wydarzeń kulturalnych (teatralnych, filmowych, muzycznych);
  • minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu personelem lub studia podyplomowe z zakresu kierowanego obszaru;
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy na relacjach, otwartość, asertywność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania sprawnego decyzji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości;
  • doświadczenie we współpracy z różnymi podmiotami;
  • otwartość na pracę w szybkim tempie i dużej zmianie;
  • umiejętność sprawnego podejmowania decyzji;
  • sprawna praca w grupie z ludźmi, sprawne działanie w projektach kulturalnych;
  • otwartość na nowe zadania, poszerzenie wiedzy i zakresu umiejętności;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze systemu rezerwacji i sprzedaży iKSORIS oraz kasy fiskalnej i terminali płatniczych;
  • znajomość drugiego języka obcego na poziomie komunikatywnym (francuski lub niemiecki).

Jak aplikować?

CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego po linkiem.

Na aplikacje czekamy do 30.01.2025 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami.

W kolejnych etapach procesu rekrutacji przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy.

Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu - poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.