GŁÓWNY SPECJALISTA / GŁÓWNA SPECJALISTKA ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. zamówień publicznych (nr ref. DO/3/2025)

Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 10.000 zł brutto

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy).
  • Wewnętrzne szkolenia rozwojowe.
  • Praca w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy.
  • Dopłaty do wypoczynku z ZFŚS.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów w zakresie współpracy z firmą zewnętrzną - stawiamy na kreatywne rozwiązania.
  • Pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę).
  • Karty sportowe z dofinansowanie z ZFŚS.
  • Po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do państwowych muzeów w Polsce.
  • Zniżka w prowadzonym przez podmiot sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw.
  • Możliwość współpracy z ciekawymi osobami z obszaru kultury, sztuki i mediów.
  • Panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego.
  • Zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych.
  • Mówimy sobie po imieniu.

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych – kompleksowa obsługa procesów zakupowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych  oraz w trybach wyłączonych z jej stosowania.
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych – w tym opiniowanie wniosków zakupowych, opracowywanie projektów zapytań ofertowych oraz udział w pracach zespołów zakupowych.
  • Publikacja ogłoszeń – przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji UE, Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ich na stronie internetowej zgodnie z przepisami PZP.
  • Ocena wniosków o wszczęcie postępowań – analiza zgodności zakupów dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami PZP oraz regulacjami wewnętrznymi.
  • Obsługa organizacyjna komisji przetargowych – prowadzenie dokumentacji, zapewnienie zgodności postępowań z procedurami oraz wsparcie organizacyjne.
  • Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych – pomoc w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości, opracowywaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz ustalaniu warunków udziału i kryteriów wyboru oferty.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi – konsultacje w zakresie prowadzenia postępowań, oceny zgodności umów i ich zmian z przepisami PZP oraz ewentualnego rozwiązania umowy.
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych – bieżąca aktualizacja i archiwizacja danych dotyczących realizowanych zamówień.
  • Planowanie i aktualizacja zakupów – opracowywanie planu zamówień publicznych, monitorowanie wydatkowania środków oraz sporządzanie korekt na podstawie informacji z komórek merytorycznych.
  • Sporządzanie sprawozdań – przygotowywanie raportów dotyczących realizowanych zamówień i zakupów oraz przekazywanie ich do odpowiednich organów.
  • Tworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych – opracowywanie wewnętrznych procedur w zakresie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Obsługa kontroli i audytów – przygotowywanie dokumentacji i wyjaśnień na potrzeby kontroli wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zamówień publicznych.
  • Obsługa zapytań i informacji – przygotowywanie odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań, w tym na zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej oraz zapytania organów kontrolnych.
  • Postępowania odwoławcze – przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO) oraz uczestnictwo w rozprawach.
  • Archiwizacja dokumentacji postępowań – zapewnienie właściwego przechowywania i zabezpieczenia dokumentacji zamówień publicznych oraz zakupów.
  • Współpraca z obsługą prawną – konsultacje w zakresie interpretacji przepisów PZP, przygotowywanie projektów umów oraz współpraca z kancelarią prawną w kwestiach spornych.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe:
    – dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz studia podyplomowe lub
    – dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich.
  • 7 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w tym 5 letnie doświadczenie w obsłudze zamówień publicznych po stronie zamawiającego.
  • Znajomość regulacji dotyczących prawa zamówień publicznych oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych i o dyscyplinie finansów publicznych oraz kodeksu cywilnego.
  • Umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i Google Workspace.
  • Sumienność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność.

Mile widziane:

  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji.
  • Znajomość platformy eZamawiajacy, Marketplanet.
  • Doświadczenie w pracy w instytucji kultury.

Jak aplikować?

CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego pod linkiem.

Na aplikacje czekamy do 24.02.2025 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami. W kolejnych etapach procesu rekrutacji przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy.

Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu - poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.