GŁÓWNY SPECJALISTA / GŁÓWNA SPECJALISTKA DS. PLANOWANIA, KONTROLI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:

Główny Specjalista / Główna Specjalistka ds. Planowania, Kontroli i Zarządzania Ryzykiem 

(nr ref. PKiZR/7/2025)

Główne zadania na stanowisku obejmują stałą współpracę z kierownikami działów, dyrekcją i głównym księgowym Muzeum w zakresie koordynacji opracowania i wdrożenia planu finansowego Muzeum (w części kosztów i przychodów) jak również monitorowanie i analizowanie jego wykonania, wprowadzanie zmian oraz raportowanie do organizatorów. Stanowisko ma charakter samodzielnego stanowiska pracy, podlegającego bezpośrednio dyrektorowi Muzeum.

Wynagrodzenie zasadnicze: 9000-11000 zł brutto miesięcznie

Co oferujemy:

  • Dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy).
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wewnętrzne szkolenia rozwojowe.
  • Praca w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy.
  • Dopłaty do wypoczynku z ZFŚS.
  • Pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę).
  • Karty sportowe z dopłatą ZFŚS.
  • Po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do państwowych muzeów w Polsce.
  • Zniżka w prowadzonym przez Muzeum sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw.
  • Możliwość współpracy z osobami z obszaru kultury, sztuki i mediów.
  • Panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego.
  • Zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych.
  • Mówimy sobie po imieniu.

Twój zakres obowiązków:

  • Stała współpraca z dyrekcją Muzeum i z głównym księgowym w zakresie koordynacji opracowania i wdrożenia planu finansowego Muzeum, w tym:
    – koordynacja w zakresie przygotowania planu finansowego obejmującego działalność bieżącą i inwestycyjną,
    – monitorowanie i analizowanie wykonania planu finansowego (część podmiotowa i inwestycyjna),
    – wprowadzanie zmian do planu,
    – stały kontakt z organizatorami Muzeum w zakresie przygotowania planu i procesu jego realizacji,
    – koordynowanie procesu sprawozdawczości w Muzeum,
    – raportowanie stanu wykonania planu finansowego,
    – administrowanie narzędziami informatycznymi w zakresie budżetu operacyjnego.
  • Prowadzenie czynności z zakresu diagnozowania i zarządzania ryzykiem.
    Prowadzenia czynności z zakresu kontroli zarządczej.
  • Prowadzenie czynności z obszaru analizy efektywności wykorzystania budżetu Muzeum, proponowanie zmian.
  • Koordynacja opracowania i wdrożenia planu kontroli wewnętrznej w Muzeum.
  • Koordynacja i zlecanie audytów zewnętrznych.
  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia z zakresu właściwego dla stanowiska.
  • Gromadzenie dokumentów zgodnie z obowiązującą w Muzeum instrukcją kancelaryjną.
  • Szkolenie i wsparcie zespołu Muzeum:
    – zapewnienie merytorycznego wsparcia dla zespołu Muzeum w obszarze finansowym.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie preferowane  ekonomiczne, finansowe, rachunkowe.
  • Doświadczenie w tworzeniu planu finansowo-rzeczowego instytucji publicznej (działalność podmiotowa, działalność inwestycyjna).
  • Udokumentowane 7 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Znajomość procesów finansowych i księgowych.
  • Doświadczenie w obsłudze narzędzi elektronicznego obiegu dokumentów.
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych.
  • Wysoka komunikatywność.
  • Dokładność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Dobra znajomość pakietu google workspace, w szczególności bardzo dobra obsługa arkusza kalkulacyjnego.

Mile widziane: 

  • Znajomość systemu Symfonia.
  • Doświadczenie w pracy w instytucji kultury.

Jak aplikować?

CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego pod linkiem.

Na aplikacje czekamy do 21.04.2025 r.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami.

W kolejnych etapach procesu rekrutacji przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy.

Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu - poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.

Ustawienia prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizować swoje preferencje, kliknij „Ustawienia”. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje, a także cofnąć zgodę na używanie plików cookie na poniższej stronie.
Polityka prywatności
*Z wyjątkiem niezbędnych
Niezbędne (1)
Statystyka (2)