Opis stanowiska pracy:
Poszukujemy osoby, która będzie koordynowała działaniami związanymi z dostępnością architektoniczną, cyfrową, informacyjno-komunikacyjną w Muzeum Sztuki Nowoczesnej.
Proponowane miesięczne wynagrodzenie:
- Wynagrodzenie zasadnicze 9000 złotych brutto miesięcznie,
- Dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego brutto – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
- Praca w prestiżowej lokalizacji w centrum Warszawy,
- Dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
- Pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika dofinansowany przez Pracodawcę),
- Dofinansowanie karty sportowej,
- Po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do muzeów w Polsce,
- Zniżka w prowadzonym przez podmiot sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw,
- Możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
- Panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego,
- Zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych,
- Mówimy sobie po imieniu.
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowanie i wdrożenie strategii dostępności MSN,
- Monitorowanie działań wynikających z zapisów Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, oraz przepisów z nimi związanych,
- Koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności w MSN, we współpracy ze wszystkimi działami,
- Koordynacja planowania działań związanych z dostępnością architektoniczną, cyfrową, informacyjno-komunikacyjną oraz związanych z nimi budżetów, we współpracy z odpowiednimi działami MSN, oraz monitorowanie realizacji zadań poszczególnych działów w tym zakresie,
- Koordynacja przygotowywania sprawozdań i raportów z działań na rzecz poprawy dostępności w MSN, we współpracy z innymi działami,
- Koordynacja grupy zadaniowej ds. dostępności, w której skład wchodzą przedstawiciele różnych działów MSN, lub innej formy współpracy wewnętrznej na rzecz dostępności dla MSN,
- Koordynacja prac nad opracowaniem wytycznych dla MSN i rekomendacji rozwiązań w obszarze dostępności w formie wewnętrznego, jednolitego standardu instytucji, w celu ułatwienia zespołowi realizacji zadań zgodnie z ustawodawstwem,
- Wsparcie eksperckie przy pracach związanych z dostępnością wystaw czasowych , współpraca z działem produkcji i działem programowym, produkcja materiałów dostępnościowych do wystaw,
- Planowanie zapotrzebowania oraz koordynacja szkoleń i podnoszenia kwalifikacji w zakresie dostępności i specjalistycznych umiejętności kadry MSN, we współpracy z Działem Personalnym,
- Prowadzenie szkoleń dla pracowniczek i pracowników oraz osób współpracujących z MSN w podstawowym zakresie, dotyczącym strategii i rozwiązań MSN w zakresie dostępności oraz obsługi gości z niepełnosprawnościami,
- Doradztwo i wsparcie innych działów w zakresie zlecania audytów i konsultacji, wdrażania konkretnych rozwiązań, zakupu sprzętu, narzędzi, materiałów i usług, wspomagających realizację działań z zakresu dostępności,
- Organizacja i realizacja podstawowych wewnętrznych audytów i przygotowywanie na ich podstawie informacji dotyczących dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej MSN na potrzeby komunikacji z publicznością i przygotowania informacji na stronę internetową, w tym do deklaracji dostępności,
- Koordynacja przygotowania odpowiedzi na wnioski o zapewnienie dostępności.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe – dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich albo dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz studia podyplomowe z zakresu specjalności zawodowej,
- Co najmniej 7 lat stażu pracy,
- Minimum 5-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektami (w tym min. 3 lata w prowadzeniu działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami),
- Wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach,
- Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696) Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz przepisów z nimi związanych, jak również standardów dotyczących dostępności, w szczególności Standardów Dostępności dla m.st. Warszawy,
- Doświadczenie we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (Upper – Intermediate),
- Znajomość narzędzi Google Workspace,
- Wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Znajomość polskiego języka migowego
Jak aplikować?
CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.
Na aplikacje czekamy do 20.07.2025 r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami!
Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu - poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.
Przewidujemy możliwość organizacji kolejnych etapów rozmów rekrutacyjnych podczas, których sprawdzimy praktyczne umiejętności kandydatów / kandydatek na podstawie próbek pracy.