Projekt Pawilonu tańca i innych sztuk performatywnych został zainagurowany w 2023 roku przez Biuro Kultury m. st. Warszawy i zakłada realizację rocznego programu pilotażowego dla tańca, choreografii i performansu. Pawilon stanowi oddział Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Poszukujemy do produkcji wydarzeń w Pawilonie tańca osoby: energicznej i komunikatywnej; o dobrej organizacji pracy; lubiącej pracę w dynamicznym systemie projektowym; samodzielnej; dobrze radzącej sobie z wyzwaniami i pracą pod presją czasu oraz w zmiennym środowisku.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (w tym 3-miesięczny okres próbny),
- wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 8000-9000 zł brutto,
- dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy),
- wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
- pracę w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki, w centrum Powiśla,
- dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
- możliwość realizacji własnych pomysłów w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi – stawiamy na kreatywne rozwiązania,
- możliwość uczestnictwa w historycznym dla sztuk performatywnych procesie prototypowania nowego miejsca dla tańca, choreografii i performansu,
- pakiet medyczny (pakiet podstawowy dla pracownika/pracowniczki dofinansowany przez Pracodawcę),
- po okresie próbnym legitymację służbowę umożliwiającą darmowy wstęp do państwowych muzeów w Polsce,
- zniżka na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw w sklepie prowadzonym przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w głównej siedzibie (ul. Marszałkowska 103),
- możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
- pracę w atmosferze wzajemnego wsparcia, w zespole, w którym mówimy sobie po imieniu,
- zasady współpracy w oparciu o Porozumienie bez przemocy oraz system ewaluacji rocznej i półrocznych planów zadaniowo-rozwojowych.
Twój zakres obowiązków:
Produkcja projektów w Pawilonie tańca (koncepcja programowa przewiduje realizację 5 premier, 150 wydarzeń w siedzibie i 20 wydarzeń plenerowych), w tym:
- samodzielne planowanie realizacji projektu – tworzenie struktury zadań, harmonogramu oraz kosztorysu realizowanych projektów,
- samodzielne kontaktowanie się z artystami/artystkami, usługodawcami, zleceniobiorcami i innymi zaangażowanymi podmiotami, w zakresie ustalania zasad i warunków współpracy przy realizacji projektów,
- koordynowanie dostaw i usług niezbędnych do realizacji projektów,
- koordynacja produkcji artystycznych w ścisłej współpracy z artystami/artystkami, realizatorami/realizatorkami oraz kuratorkami i zespołem oddziału,
- koordynacja działań produkcyjnych i eksploatacyjnych wydarzeń ze szczególnym uwzględnieniem montaży, demontaży i bieżącej obsługi wydarzeń, w tym współpracy z osobami odpowiedzialnymi za realizację techniczną wydarzeń,
- samodzielny nadzór nad budżetem projektów, obsługą administracyjną projektów zgodnie z procedurami Muzeum i prawem zamówień publicznych (zbieranie ofert porównawczych, zawieranie umów, obieg dokumentów księgowych, archiwizacja projektów),
- samodzielne pozyskiwanie praw i licencji do utworów wykorzystywanych przy realizacji projektów,
- koordynowanie obsługi administracyjnej projektów wg obowiązujących procedur i regulaminów Muzeum,
- udział w ewaluacji projektów,
- wypełnianie obowiązków sprawozdawczych i archiwizacyjnych dotyczących prowadzonych projektów,
- samodzielne prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń finansowych realizowanych projektów (konsultowanie umów z ekspertami w zakresie prawidłowości prawno-finansowej, zbieranie niezbędnych podpisów, opisywanie otrzymanych faktur i rachunków, archiwizacja, itp.),
- wsparcie zespołu oddziału w zakresie realizowanych zadań.
Zadania pomocnicze okresowe:
- wypełnianie wniosków dotacyjnych, grantowych itp.,
- wsparcie zespołu oddziału w zakresie realizowanych zadań w ramach działania inwestycyjnego realizowanego przez Muzeum.
Nasze wymagania:
- wykształcenie:
- dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich lub
- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz studiów podyplomowych z zakresu specjalności zawodowej lub
- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz min. 15 lat doświadczenia zawodowego w danym obszarze lub
- wykształcenie średnie lub średnie branżowe i min. 20 lat doświadczenia zawodowego w danym obszarze
- minimum 7 lat doświadczenia w produkcji wydarzeń artystycznych i kulturalnych, w szczególności wydarzeń performatywnych, choreograficznych, tanecznych i teatralnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1 – Advanced,
- doświadczenie w planowaniu realizacji projektów,
- doświadczenie w koordynowaniu dostaw i usług niezbędnych do realizacji wydarzeń artystycznych i kulturalnych, w szczególności wydarzeń performatywnych, choreograficznych, tanecznych i teatralnych,
- doświadczenie we współpracy z artystami/artystkami, realizatorami/realizatorkami i kuratorami/kuratorkami oraz w pozyskiwaniu praw i licencji,
- doświadczenie w nadzorowaniu i prowadzeniu dokumentacji do rozliczeń finansowych,
- znajomość środowiska Google Workspace.
Mile widziane:
- zainteresowanie sztuką współczesną, performansem, tańcem i choreografią,
- znajomość innych języków obcych.
Kompetencje osobiste:
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w systemie projektowym oraz realizacji kilku równoległych projektów i procesów w tym samym czasie,
- otwartość na zmianę,
- samodzielność i komunikatywność.
Jak aplikować?
CV w języku polskim prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego dostępnego pod linkiem.
Na aplikacje czekamy do 1.06.2025 r.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami.
W kolejnych etapach procesu rekrutacji przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy.
Dbamy o równe szanse na etapie procesu rekrutacyjnego, jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby w czasie procesu, poinformuj nas o nich przy składaniu aplikacji bądź w trakcie rozmowy telefonicznej.