Poszukiwany, poszukiwana!
Osoba na stanowisko redaktora/redaktorki w dziale komunikacji

  • Poszukiwany, poszukiwana!

    Pracownia Henryka Stażewskiego i Edwarda Krasińskiego, fotografia z archiwum Eustachego Kossakowskiego, © Anka Ptaszkowska

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko redaktora/redaktorki internetowych kanałów komunikacji.

Opis stanowiska

  • redakcja i korekta treści internetowych kanałów komunikacji Muzeum,
  • współpraca z autorami tekstów Muzeum i koordynacja prac redakcyjnych w zakresie przygotowania do publikacji w internetowych kanałach komunikacji,
  • nadzór nad obróbką i przygotowaniem materiałów wizualnych dla internetowych kanałów komunikacji,
  • koordynacja tłumaczeń na potrzeby internetowych kanałów komunikacji,
  • koordynacja ruchu treści w internetowych kanałach komunikacji,
  • pisanie krótkich tekstów dotyczących istniejących treści na stronie internetowej Muzeum,
  • nadzór nad listą mailingową Muzeum,
  • samodzielna obsługa systemu CMS.

Jakiej osoby szukamy?

  • zainteresowanej sztukami wizualnymi i kulturą współczesną,
  • władającej w mowie i w piśmie bardzo dobrą polszczyzną,
  • lubiącej i potrafiącej pisać w sposób komunikatywny i przyjazny czytelnikowi,
  • doświadczonej w tworzeniu treści internetowych,
  • znającej dobrze angielski,
  • magistrów lub osoby na studiach magisterskich,
  • swobodnie posługującej się podstawowym oprogramowaniem biurowym,
  • samodzielnej i odpornej na stres.

Co w zamian?

  • możliwość współtworzenia strategii rozwoju portalu Muzeum,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów związanych z komunikacją internetową,
  • samodzielność w zakresie trybu pracy,
  • praca w aktywnie rozwijającej się, ambitnej instytucji kultury,
  • możliwość dostosowania trybu pracy do oczekiwań (czas pracy/ilość dni pracy w tygodniu),
  • w czasie trzymiesięcznego okresu próbnego współpraca w wymiarze 4 dni w tygodniu,
  • wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu i samodzielności.

Tryb rekrutacji

Etap 1:
Prześlij nam swoje CV wraz z napisanym przez siebie tekstem o dowolnie wybranym wydarzeniu z zakresu kultury współczesnej o objętości jednej strony maszynopisu (1800 znaków). Dołącz uzasadnienie, dlaczego chcesz u nas pracować (600 znaków). Wyślij swoje zgłoszenie na adres info@artmuseum.pl, w temacie e-maila wpisując „dział komunikacji”. Dopisz formułkę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.
Na zgłoszenia czekamy do 5 lutego 2016.

Etap 2:
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i poproszone o wykonanie jednego zadania redakcyjnego.