Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych . Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Możesz zarządzać ciasteczkami poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Ilustracja autorstwa Izabeli Szumen http://izabelaszumen.blogspot.com/
Wygląd opakowania często decyduje o wyborze produktu, który kupimy. Grafika, kolor, kontrast i kompozycja wpływają na percepcję każdego z nas – niezależnie od wieku.
Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak łatwo temu ulegamy. Warsztaty dotyczyć będą wykorzystywania obrazu i koloru w reklamach. Po wprowadzeniu w świat barw i ich tajemniczego oddziaływania na nasze emocje, dzieci dowiedzą się jak tę magię wykorzystuje się w reklamie.
W trakcie warsztatów dzieci zaprojektują własne etykiety magicznych napojów oraz papierek, w jaki najchętniej owinęłyby (a później szybko rozwinęły i zjadły!) słodkiego cukierka.