Neuromarketing i percepcja outdooru
WARSZAWA W BUDOWIE 4

  • Neuromarketing i percepcja outdooru
    Badanie percepcji reklamy outdoorowej, agencja badawcza labIOMETRICS

Jak naprawdę mózg przechodnia lub kierowcy reaguje na zaklejone banerami domy?

Czy dzięki badaniom biometrycznym można określić skuteczność reklamy? Kacper Osiecki i Anna Szydło postarają się dowieść efektywności tej nowoczesnej metody. Prezentację uzupełnią licznymi przykładami z badań dotyczących reklam telewizyjnych i outdooru.

Obowiązują zapisy.

Zobacz także:

Inne archiwalne wydarzenia z tego cyklu:

20:00 Film This Space Available (DODATKOWY SEANS)WARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
11:00 Konferencja ArtNorblin a rewitalizacja WoliWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
14:00 Dla dzieci Wielki formatWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
12:00 Warsztaty Śledzeni przez reklamęWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
12:00 Dla dzieci Kosmiczne okularyWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
14:00 Oprowadzanie Oprowadzanie kuratorskieWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
16:00 Warsztaty Recykling reklamWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
18:00 Wykład Recykling reklam. Świat bez instrukcjiWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa
18:00 Spotkanie Pracownie Sztuk PlastycznychWARSZAWA W BUDOWIE 4 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Emilia
ul. Emilii Plater 51, Warszawa