Na kartach atlasu
Działania rodzinne

  • Na kartach atlasu
    fot. Marta Hekselman

Atlasy opisują świat.

Gromadzą różnorodne informacje i przedstawiają je w formie map, obrazków, rysunków i symboli. Oświeceniowa ciekawość świata prowadziła ludzi do katalogowania ludzi, miejsc, zjawisk i wydarzeń. Zestawy rycin z odległej epoki możemy potraktować jako rodzaj historycznego, obrazkowego atlasu, który pokazuje ważne elementy ówczesnego świata. Na warsztatach sprawdzimy, czy ten atlas jest dla nas czytelny i czego możemy się z niego dowiedzieć. Jednocześnie spróbujemy stworzyć współczesne atlasy, a to, co będzie się składało na poszczególne karty zależy już tylko i wyłącznie od nas!

Formularz zgłoszeniowy został ukryty.

Działania rodzinne są częścią weekendowego cyklu „Po co dzieciom artyści?”, który zawsze związany jest tematycznie z aktualnymi wystawami w Muzeum.

Działania rodzinne to warsztaty dla dzieci i ich opiekunów, podczas których wspólnie spędzamy twórczo czas. Odbywają się w wybrane niedziele. Przeznaczone są dla rodzin z dziećmi w wieku 6-12 lat. Udział opiekuna w zajęciach jest obowiąkowy.

Terminy działań rodzinnych towarzyszących wystawie „Czym jest Oświecenie? 200 lat Gabinetu Rycin BUW” w Muzeum nad Wisłą: niedziele 27 maja i 17 czerwca 2018. Działania rozpoczynają się o godzinie 12.00.

Liczba miejsc ograniczona, obowiązują zapisy.

Cykl działań rodzinnych towarzyszących wystawie „Czym jest Oświecenie?”:

27 maja / Oświecony król
17 czerwca / Na kartach atlasu

Marta Maliszewska

od lutego 2015 roku pracuje w Muzeum Sztuki Nowoczesnej jako edukatorka, prowadząc zajęcia warsztatowe i oprowadzania dla dzieci i dorosłych. Koordynatorka programów “Muzeum Dostępnego” i “Active Citizens”. Od września 2016 roku prowadzi projekt artystyczno-muzealny dla uczniów Wielokulturowego Liceum Humanistycznego im. Jacka Kuronia w Warszawie. Studentka studiów drugiego stopnia Kolegium Międzyobszarowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Społecznych UW (kierunki filozofia i historii sztuki) oraz animacji kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW. Specjalizuje się w prowadzeniu działań skierowanych dla osób z dysfunkcją wzroku, dzieci ze spektrum autyzmu, klas integracyjnych i podopiecznych ośrodków socjoterapeutycznych.

Zobacz także: