Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie plików cookies w celach statystycznych . Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Możesz zarządzać ciasteczkami poprzez ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
Edukacja architektoniczna w przyszłości Debata wokół wystawy „Radykalne nauczanie"
Widok wystawy "Radykalne nauczanie" na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Fot. B. Stawiarski
Obchodzone w tym roku stulecie Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej jest doskonałą okazją nie tylko do tego, by podsumowywać dokonania dydaktyczne Wydziału, ale również postawić pytanie o dalsze kierunki jego rozwoju.
Jakie narzędzia potrzebne są dziś architektom rozpoczynającym profesjonalną działalność? Jakie powinny być proporcje pomiędzy teorią i praktyką w ich edukacji? W jaki sposób nauczanie może podążać za najnowszymi trendami w architekturze? Jak popularyzować wiedzę o architekturze wśród szerszej publiczności? Punktem wyjścia do dyskusji o przyszłości edukacji architektonicznej w Polsce będzie podsumowanie badań prowadzonych przez ostatni rok przez think tank Blokblog.