Nabór na stanowisko Głównego Specjalisty ds. strategii rozwoju i foundraisingu
do Działu Rozwoju i Komunikacji

Opis stanowiska: Główne obowiązki Głównego Specjalisty ds. strategii rozwoju i foundraisingu to prowadzenie analiz kierunków rozwoju Instytucji oraz pozyskiwanie darczyńców i sponsorów.  

Wymagania niezbędne na przedmiotowym stanowisku:

  • Wykształcenie wyższe humanistyczne (minimum).
  • Preferowane kierunki: europeistyka, historia, socjologia, psychologia.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy w instytucjach kultury o zasięgu międzynarodowym.
  • Doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu środków zewnętrznych (sponsoring, darowizny) na rzecz instytucji kultury.
  • Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju instytucji kultury o międzynarodowym zasięgu oddziaływania.

Umiejętności:

  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz programów pakietu MS Office,
  • dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • pracę na umowę o pracę na czas określony do dnia 02.11.2015 r do dnia 31.12.2015 r z możliwością przedłużenia umowy na kolejny rok.
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury.
  • przyjazną atmosferę pracy.

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adres: info@artmuseum.pl do dnia 29.10.2015 r. lud dostarczyć osobiście do siedziby Muzeum. Muzeum zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów spełniających w/w kryteria.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”